Płatność i dostawa
Dostępne formy płatności
Płatność za pomocą systemu Przelewy24 – błyskawiczne przelewy bankowe/płatność kartą kredytową
Płatność przy odbiorze (wysyłka pobraniowa)
Dostępne metody wysyłki
Przesyłki wysyłane kurierem InPost oraz InPost Paczkomaty
Przesyłki zagraniczne wysyłane Pocztą Polską
Koszt wysyłki
Wysyłka płatność z góry kurier Inpost: 19zł
Wysyłka płatność z góry paczkomaty Inpost: 14zł
Wysyłka pobraniowa kurier Inpost: 24.90zł
Wysyłka pobraniowa paczkomaty Inpost: 19.90zł
Wysyłka zagraniczna wyceniana wg wagi zamówienia. Koszty dostawy zostaną wskazane w momencie składania zamówienia.
Jak mogę anulować bądź zmienić wybrane wcześniej zamówienie?
Aby anulować bądź zmienić opłacone zamówienie należy niezwłocznie skontaktować się z nami w godzinach pracy. Telefon kontaktowy umieszczony jest na dole strony.
Jak kupować?
Zakupy w naszym sklepie dokonujesz bez rejestracji konta. Aby dokonać zakupu należy wybrać opcję Dodaj do koszyka. Następnym krokiem jest przejście do zakładki Koszyk mieszczącej się w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wybranie sposobu dostawy towaru oraz metody płatności za zamówienie. Koniecznym jest ponadto podanie danych Kupującego niezbędnych do realizacji złożonego zamówienia. Jeżeli posiadasz kod promocyjny wpisz go w odpowiednim miejscu! Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
Jak zwrócić/wymienić produkt?
Aby dokonać zwrotu produktu należy wysłać zakupiony produkt ( w stanie nienaruszonym, z dowodem zakupu wraz z oryginalnymi metkami i w oryginalnym opakowaniu ) wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy (na formularzu dostępnym w zakładce Zwroty/Reklamacje) na nasz adres w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Bądź po prostu skontować się z nami pod adresem mailowym sklep@bebrilliant.com.pl.
Aby dokonać wymiany produktu należy skontaktować się z nami pod adresem mailowym sklep@bebrilliant.com.pl, a następnie po otrzymaniu od nas dalszych wskazówek wysłać zakupiony produkt ( w stanie nienaruszonym, z dowodem zakupu wraz z oryginalnymi metkami i w oryginalnym opakowaniu ) na nasz adres w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
UWAGA! PRODUKTY PRZECENIONE LUB NA ZAMÓWIENIE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM ANI WYMIANIE.
Jak zareklamować produkt?
Aby dokonać reklamacji produktu należy w zakładce Zwroty i Reklamacje wypełnić formularz reklamacji produktu oraz wysłać go wraz z zakupionym produktem i dowodem zakupu na nasz adres.